НОВИНИ

  Індивідуальний план самоосвіти та роботи з учнями  під час карантину та весняних канікул з 06.04 – 24.04.2020 року (ІІ частина)  вчителя біології і природознавства Подгальської Марії Володимирівни

17
06.04
1. Корегування календарно-тематичного планування на ІІ семестр.
2. Виготовлення флеш-карток, опорних таблиць  і схем за темами навчального матеріалу для учнів 5-8-х класів
3. Розробка та розсилка тижневих  завдань для учнів 5-х класів з природознавства, 6- 8-х  класів з біології.
8.30-10.00

10.00-11.30


11.30-14.00




Робота в комп’ютері

Робота в мережі інтернет
5-і класи: опрацювати §38,§39 (автор Ярошенко), виконати  урок робочого зошита на ст.65,66, підготуватися  до онлайн тестування.
6-Б клас: опрацювати §42 ( автор Костіков), виконати  лабораторне дослідження у робочому зошиті на ст.78-79,  урок №49  робочого зошита та  проект на тему «Будова голонасінних», підготуватися  до онлайн тестування.
7-А клас: опрацювати §40,§41 ( автор Остапченко), виконати  лабораторне дослідження у робочому зошиті на ст.87 та урок №50,51  робочого зошита,  підготуватися  до написання  онлайн контрольної роботи (повторити §28-§41).
8-і класи: опрацювати §47(автор Міщук), виконати дослідницький практикум  у робочому зошиті на ст.80 та урок №45,46  робочого зошита , підготуватися  до  онлайн контрольної роботи (повторити §41-§47).
18
07.04
1. Перегляд методичної літератури уроків та ознайомлення з новими нормативними документами.
2.Виготовлення фото-карток, опорних таблиць  і схем за темами навчального матеріалу для учнів 9-11-х класів.
3. Розробка та розсилка тижневих завдань для учнів 9-11-х класів з біології.
8.30-10.00


10.00-11.30


11.30-14.00












Робота в мережі інтернет
9-і класи: опрацювати §39,§40 (автор Задорожний), виконати  самостійну роботу в зошиті з фото-карток, підготуватися  до онлайн тестування.
10-А клас: опрацювати §48,§49 ( автор  Остапченко ),  виконати  самостійну роботу в зошиті з фото-карток та лабораторну роботу №3 «Вивчення будови статевих клітин людини»,  підготуватися  до онлайн тестування.
11-А клас: опрацювати §49,§50  ( автор Остапченко),  виконати  самостійну роботу в зошиті з фото-карток  та виконати проект на тему «Червона книга Житомирщини», підготуватися  до онлайн тестування.
19
08.04
1. Індивідуальні онлайн консультації  в телефонному режимі для учнів 5-6-х класі, які потребують допомоги під час навчання в умовах карантину.
2. Розміщення матеріалів із власного  досвіду роботи на сайті освітнього проекту «На Урок»
3. Онлайн консультації з учнями 10-11-го класу  у підготовці  до ЗНО, тестування  на сайті «НаУрок»
8.30-10.00



10.00-11.30


11.30-14.00

Телефонна  мережа Viber  групи 5-6-х класів



20
09.04
1.Перевірка домашніх робіт здобувачів освіти 5-6-х  класів.
2.Планування перегляду і пересилки презентацій та відеоуроків.
3.Вебінар «Неперервна освіта учнів , вихованців у віддаленому режимі(під час карантинних заходів)»
8.30-10.00

10.00-11.30


11.30-14.00


21
10.04
1. Онлайн –тестування   здобувачів освіти 5-6-х  класів на сайті «НаУрок».
2. Онлайн –тестування   здобувачів освіти 7-8-х  класів на сайті «НаУрок».
3. Онлайн –тестування   здобувачів освіти 9-11-х  класів  на сайті «НаУрок».
4. Проведення моніторингу за виконанням  учнями завдань в умовах карантину.
8.30-10.00


10.00-11.00

11.00-13.30


13.30-14.30




22
13.04
1. Виготовлення флеш-карток, опорних таблиць  і схем за темами навчального матеріалу для учнів 5-8-х класів
2.Розробка та розсилка тижневих  завдань для учнів 5-х класів з природознавства, 6- 8-х  класів з біології.













3. Самоосвітня робота в мережі інтернет.
8.30-10.00



10.00-11.30














11.30-14.00
Робота в мережі інтернет

5-і класи: опрацювати §40,§41 (автор Ярошенко), виконати  урок робочого зошита на ст.68,69,  підготуватися  до онлайн тестування.
6-Б клас: опрацювати §43 ( автор Костіков), виконати  практичну роботу №3  у робочому зошиті на ст.81-82 та урок №50,51  робочого зошита , підготуватися  до онлайн тестування.
7-А клас: опрацювати §42 ( автор Остапченко), виконати лабораторне дослідження у робочому зошиті на ст.89 та урок №52  робочого зошита,  підготуватися  до написання  онлайн тестування.
8-і класи: опрацювати §48-§50 (автор Міщук), виконати  лабораторне дослідження у робочому зошиті на ст.82, та урок №47,48  робочого зошита , підготуватися  до онлайн тестування.
23
14.04
1.Виготовлення фото-карток, опорних таблиць  і схем за темами навчального матеріалу для учнів 9-11-х класів.
2. 2. Розробка та розсилка тижневих завдань для учнів 9-11-х класів з біології.











3. Розробка тестів з предмету на сайті «НаУрок».
8.30-10.00



10.00-11.30












11.30-14.00
Робота в мережі інтернет

9-і класи: опрацювати §41,§42  (автор Задорожний), виконати  самостійну роботу в зошиті з фото-карток, підготуватися  до онлайн тестування.
10-А клас: опрацювати §50,§51 ( автор  Остапченко ),  виконати  самостійну роботу в зошиті з фото-карток та лабораторну роботу №4 «Вивчення етапів ембріогенезу»,  підготуватися  до онлайн тестування.
11-А клас: опрацювати §50  ( автор Остапченко),  виконати  самостійну роботу в зошиті з фото-карток, підготуватися  до  онлайн контрольної роботи (повторити §39-§50).

24
15.04
1.Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня з методики викладання біології.
2. Індивідуальні онлайн консультації  в телефонному режимі для учнів 7-8-х класів, які потребують допомоги під час навчання в умовах карантину.
3. Самоосвітня робота в мережі інтернет.
8.30-10.00



10.00-13.30



13.30-14.30

Телефонна  мережа Viber  групи 7-8-х класів
25
16.04
1.Перевірка домашніх робіт здобувачів освіти 7-8-х  класів.
2. Вебінар «Як організувати дистанційне навчання за допомогою найпростіших онлайн ресурсів» на сайті «НаУрок»
3.Онлайн консультації з учнями 10-11-го класу  у підготовці  до ЗНО, тестування  на сайті «НаУрок»
8.30-10.00


10.00-11.30

11.30-14.00
Робота в мережі інтернет


26
17.04
1. Онлайн –тестування   здобувачів освіти 5-6-х  класів на сайті «НаУрок».
2. Онлайн –тестування   здобувачів освіти 7-8-х  класів на сайті «НаУрок».
3. Онлайн –тестування   здобувачів освіти 9-11-х  класів  на сайті «НаУрок».
4. Проведення моніторингу за виконанням  учнями завдань в умовах карантину.
8.30-10.00

10.00-11.00

11.00-13.30

13.30-14.30



27
21.04
1.Виготовлення флеш-карток, опорних таблиць  і схем за темами навчального матеріалу для учнів 5-8-х класів
2.Розробка та розсилка тижневих  завдань для учнів 5-х класів з природознавства, 6- 8-х  класів з біології.















3. Самоосвітня робота в мережі інтернет.
8.30-10.00



10.00-13.30
















13.30-14.30
Робота в мережі інтернет

5-і класи: опрацювати §42,§43 (автор Ярошенко), виконати   урок робочого зошита на ст.70,71 та  проект на тему «Вирощування найвищої бобової рослини», підготуватися  до онлайн тестування.
6-Б клас: опрацювати §45-§46 ( автор Костіков), виконати  практичну роботу №4  у робочому зошиті на ст.88 та урок №53-55  робочого зошита і підготуватися  до онлайн контрольної роботи (повторити §38-§46).
7-А клас: опрацювати §43,§44  (автор Остапченко), виконати урок №53, 54 робочого зошита, підготуватися  до написання  онлайн тестування.
8-і класи: опрацювати §51-§52 (автор Міщук), виконати  лабораторне дослідження у робочому зошиті на ст.87 та урок №49,50  робочого зошита , підготуватися  до онлайн тестування.
28
22.04
1. Виготовлення фото-карток, опорних таблиць  і схем за темами навчального матеріалу для учнів 9-11-х класів.
2. Розробка та розсилка тижневих завдань для учнів 9-11-х класів з біології.









3.Поповнення інформаційним  та навчальним матеріалом власного блогу вчителя біології Подгальської М.В.
8.30-10.00



10.00-13.30









13.30-14.30
Робота в мережі інтернет

9-і класи: опрацювати §43 (автор Задорожний), виконати  самостійну роботу в зошиті з фото-карток, підготуватися  до онлайн тематичної контрольної роботи (повторити §37-§43).
10-А клас: опрацювати §52,§42 ( автор  Остапченко ),  виконати  самостійну роботу в зошиті з фото-карток, підготуватися  до онлайн тестування.
11-А клас: опрацювати §51-§53  (автор Остапченко),  виконати  самостійну роботу в зошиті з фото-карток, , підготуватися  до онлайн тестування.
29
23.04
1.Перевірка домашніх робіт здобувачів освіти        9-11-х  класів.
2.Індивідуальні онлайн консультації  в телефонному режимі для учнів 9-11-х класів, які потребують допомоги під час навчання в умовах карантину.
3. Онлайн консультації з учнями 10-11-го класу  у підготовці  до ЗНО, тестування  на сайті «НаУрок»
8.30-10.00


10.00-11.30


11.30-14.00

Робота в мережі інтернет

Телефонна  мережа Telegram  групи
9-11-х класів

30
24.04
1. Перевірка учнівських тестових завдань (5,6 класи).
2. Перевірка учнівських тестових завдань (7,8 класи).
3. Перевірка учнівських тестових завдань (9, 10, 11 класи).
4. Проведення моніторингу за виконанням  учнями завдань в умовах карантину.
8.30-10.00

10.00-11.00

11.00-13.30


13.30-14.30



Індивідуальний план самоосвіти та роботи з учнями  під час карантину та весняних канікул з 13.03 – 03.04.2020 року (І частина) вчителя біології і природознавства Подгальської Марії Володимирівни

Дата
Зміст роботи
Час роботи
Ресурсне забезпечення
1
13.03
1.Опрацювання методичних рекомендацій щодо організації навчальних занять за допомогою дистанційних технологій у 5-11класах в ЗЗСО в 2019/2020 навчальному році.
2. Підготовка до онлайн-консультацій в умовах навчання на дистанційній формі.
3. Розробка індивідуального плану самоосвіти та роботи з учнями  під час карантину.
4. Співпраця з батьками учнів з питань організації контролю за виконанням  учнями завдань дистанційного навчання в групах  Viber і Telegram.
8.30-10.00




10.00-11.00


11.00-13.30


13.30-14.30





Соціальна мережа  Viber і Telegram
2
16.03
1. Виготовлення флеш-карток, опорних таблиць  і схем за темами навчального матеріалу для учнів 5-8-х класів
2. Розробка та розсилка тижневих  завдань для учнів 5-х класів з природознавства, 6- 8-х  класів з біології.













3. Індивідуальні консультації для учнів 5- 8-х  класів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
4. Опрацювання фахової і методичної літератури
8.30-10.00



10.00-11.00














11.00-13.30


13.30-14.30
Робота в комп’ютері
5-і класи: опрацювати §33,§34(автор Ярошенко), виконати у робочому зошиті урок на ст.59-61, підготуватися  до онлайн тестування.
6-Б клас: опрацювати §38,§44( автор Костіков), виконати  лабораторне дослідження у робочому зошиті на ст.73   та урок №45,46  робочого зошита , підготуватися  до онлайн тестування.
7-А клас: опрацювати §36,§37( автор Остапченко), виконати  практичну роботу №6  у робочому зошиті на ст.78-79 та урок №45,46  робочого зошита , підготуватися  до онлайн тестування.
8-і класи: опрацювати §42-§44(автор Міщук), виконати  лабораторне дослідження у робочому зошиті на ст.74,75 та урок №42,43, підготуватися  до онлайн тестування.

Соціальна мережа  Viber
Viber (телефонний режим)

Робота в мережі Інтернет
3
17.03
1. Виготовлення фото-карток, опорних таблиць  і схем за темами навчального матеріалу для учнів 9-11-х класів
2. Розробка та розсилка тижневих завдань для учнів 9-11-х класів з біології.












3. Індивідуальні консультації для учнів 9- 11-х класів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
4. Онлайн консультації з учнями 10-11-го класу підготовка до ЗНО (Онлайн-курс «Автостопом по біології»
8.30-10.00



10.00-11.00












11.00-13.30


13.30-14.30

Робота в комп’ютері
9-і класи: опрацювати §36(автор Задорожний), виконати  самостійну роботу в зошиті з фото-карток, виконати проект на тему «Складання власного родоводу» . підготуватися  до написання  онлайн тематичної контрольної роботи (повторити §28-§36)
10-А клас: опрацювати §38,§41( автор  Остапченко ),  виконати  самостійну роботу в зошиті з фото-карток та виконати проект на тему «Генотерапія та її перспективи»,  підготуватися  до написання  онлайн тематичної контрольної роботи (повторити §27-§41)
11-А клас: опрацювати §44,§46 ( автор Остапченко),  виконати  самостійну роботу в зошиті з фото-карток, , підготуватися  до онлайн тестування.
Соціальна мережа  Telegram (телефонний режим)
4
18.03
1. Виготовлення тестових завдань,  контрольних і самостійних робіт за темами календарного планування навчального матеріалу для учнів 5-8-х класів.
2. Вибіркова перевірка  самостійних робіт в зошитах з друкованою основою (переслані  фото сторінки зошита у групу Viber) в учнів 5 -8-х класів.
3. Індивідуальні консультації для учнів 5- 8-х  класів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
4.Вебінар «Як організувати дистанційне навчання за допомогою найпростіших онлайн ресурсів»
8.30-10.00




10.00-11.00


11.00-13.30


13.30-14.30
Робота в комп’ютері



Платформа Classtime  (соціальна мережа Viber )


Соціальна мережа  Viber
Viber (телефонний режим)

5
19.03
1. Виготовлення тестових завдань,  контрольних і самостійних робіт за темами  календарного планування навчального матеріалу для учнів 9-11-х класів.
2. Вибіркова перевірка  самостійних робіт  в учнів 9 -11-х класів. (переслані  фото виконаних самостійних робіт в зошиті у групу Telegram)
3. Індивідуальні консультації для учнів 9- 11-х класів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
4. Самоосвітня робота в мережі інтернет.
8.30-10.00




10.00-11.00


11.00-13.30

13.30-14.30

Робота в комп’ютері


Соціальна мережа  Telegram


Telegram (телефонний режим)


Робота в мережі інтернет
6
20.03
1. Проведення онлайн- тестування  з учнями 5-6-х класів
2.  Проведення онлайн- тестування  з учнями 7-8-х класів
3. Проведення онлайн- тестування  з учнями 9-11-х класів
4. Перевірка учнівських тестових завдань (5-11класи)
8.30-10.00

10.00-11.00

11.00-13.30

13.30-14.30
Соціальна мережа  Viber

Соціальна мережа  Viber

Соціальна мережа  Telegram

Робота в комп’ютері


7
23.03
1. Робота з документацією, корекція календарно- тематичного планування
2. Виготовлення  опорних таблиць  і схем за темами навчального матеріалу для учнів 5-8-х класів
3. Розробка та розсилка тижневих  завдань для учнів 5-х класів з природознавства, 6- 8-х  класів з біології.












4. Онлайн консультації з учнями 10-11-го класу підготовка до ЗНО (Онлайн-курс «Автостопом по біології»
8.30-10.00

10.00-11.00


11.00-13.30














 13.30-14.30
Робота в комп’ютері
5-і класи: опрацювати §35-§37(автор Ярошенко), виконати  практичну заняття  у робочому зошиті на ст.64 та урок робочого зошита на ст.63, підготуватися  до онлайн тестування.
6-Б клас: опрацювати §39-§41( автор Костіков), виконати  лабораторне дослідження у робочому зошиті на ст.75, ст.77 та урок №47,48  робочого зошита , підготуватися  до онлайн тестування.
7-А клас: опрацювати §38,§39( автор Остапченко), виконати урок №48,49  робочого зошита  та виконати проект на тему «Турбота про потомство»,  підготуватися  до написання  онлайн тестування.
8-і класи: опрацювати §45-§46(автор Міщук), виконати  лабораторне дослідження у робочому зошиті на ст.77 та урок №44,45  робочого зошита , підготуватися  до онлайн тестування.

8.
24.03
1. Виготовлення фото-карток, опорних таблиць  і схем за темами навчального матеріалу для учнів 9-11-х класів
2. Розробка та розсилка тижневих завдань для учнів 9-11-х класів з біології.










3. Вебінар «Викладання біології в умовах дистанційного навчання».
4. Індивідуальні консультації  з учнями  5-- 8-х класів по підготовці та виконанню домашніх завдань.
8.30-10.00


10.00-11.00











11.00-13.30

 13.30-14.30
Робота в комп’ютері

9-і класи: опрацювати §37, §38(автор Задорожний), виконати  самостійну роботу в зошиті з фото-карток, підготуватися  до онлайн тестування.
 10-А клас: опрацювати §46,§47 (автор  Остапченко ),  виконати  самостійну роботу в зошиті з фото-карток,  підготуватися  до до онлайн тестування.
11-А клас: опрацювати §47,§48 ( автор Остапченко),  виконати  практичну роботу «Оцінка екологічного стану свого регіону», виконати  самостійну роботу в зошиті з фото-карток, підготуватися  до онлайн тестування.


Соціальна мережа  Viber
Viber (телефонний режим)
9
25.03
1. Виготовлення тестових завдань,  контрольних і самостійних робіт за темами календарного планування навчального матеріалу для учнів 5-8-х класів.
2. Вибіркова перевірка  самостійних робіт в зошитах з друкованою основою (переслані  фото сторінки зошита у групу Viber) в учнів 5 -8-х класів.
3. Онлайн консультації  з учнями  9- 11- х  класів  по підготовці та виконанню домашніх завдань.
4. Самоосвіта. Перегляд блогів вчителів біології
8.30-10.00





10.00-11.00


11.00-13.30

  13.30-14.30
Робота в комп’ютері



Соціальна мережа  Viber


Соціальна мережа  Telegram
Telegram (телефонний режим)
Робота в мережі інтернет
10
26.03
1. Ознайомлення з новими інтерактивними вправами «Цікав наука»
2. Виготовлення тест- карток і  контрольних робіт за темами  календарного планування навчального матеріалу для учнів 5-11-х класів.
3. Проведення моніторингу за виконанням  учнями завдань дистанційного навчання.
4.Вебінар «Використання сервісу  Zoom для проведення дистанційного навчання»
8.30-10.00


10.00-11.00



11.00-13.30


13.30-14.30

Робота в комп’ютері

11
27.03
1. Виконання самостійної роботи з тест-картками в онлайн-режимі  учнями 5-6-их класів.
2. Виконання самостійної роботи з тест-картками в онлайн-режимі  учнями 7-8-их класів.
3. Виконання контрольної роботи  в онлайн-режимі  учнями 9-11-их класів.
4. Перевірка учнівських самостійних і контрольних робіт (5-11класи)
8.30-10.00


10.00-11.00


11.00-13.30

13.30-14.30
Соціальна мережа  Viber

Соціальна мережа  Viber

Соціальна мережа  Telegram

Робота в комп’ютері
12
30.03
1. Робота з документацією, корекція календарно- тематичного планування.
2. Робота з функцією платформи  Classroom.
3.Реєстрація та розподіл  учнів по класах на платформі Classroom.
8.30-10.00

10.00-12.00

12.00-14.30
Робота в комп’ютері

13
31.03
1. Робота з функцією онлайн –тести  на сайті «На Урок»
2. Реєстрація та розподіл  учнів по класах на сайті «На Урок»
8.30-11.30

11.30-14.00


14
1.04
1. Розроблення і  пошук матеріалів та відео уроків для дистанційної роботи
2. Створення на власному каналі ютуб  бібліотеки научних фільмів.
8.30-11.30

11.30-14.00

Робота в мережі Інтернет

15
2.04
1.Самоосвітня робота в мережі інтернет.
2.Поповнення інформаційним  та навчальним матеріалом власного блогу вчителя біології Подгальської М.В.
8.30-11.30

11.30-14.00

Робота в мережі інтернет
16
3.04
1. Розміщення матеріалів на дистанційній платформі Classroom
2. Вебінар «Використання онлайн-тестів у роботі з батьками»
8.30-11.30

11.30-14.00



Інтелектуальна гра «Що? Де? Коли?»



24 лютого 2017 року старшокласники НВК, ЗОШ №2, 3, 6, 7, 9, 10, СШ №4, студенти Новоград-Волинського промислово-економічного технікуму та медичного коледжу взяли участь у інтелектуальній грі «Що? Де? Коли?» за творчістю Лесі Українки.
Гра проводиться у нашому місті понад 10 років, проте інтерес молоді та вчителів до неї не згасає.
Цьогорічну перемогу у грі виборола команда старшокласників ЗОШ №3,
ІІ місце здобули учні ЗОШ №10, ІІІ – студенти медичного коледжу!
Учасники гри та їх наставники отримали Подяки управління освіти і науки, а переможці – Дипломи І, ІІ, ІІІ ступеня та солодкі подарунки. Команда, я
ка вибрала завдання №13, теж отримала сюрприз.
Олена Огородник, методист ІМЦ


Немає коментарів:

Дописати коментар