Індивідуальний план самоосвіти та роботи з учнями під час карантину та весняних канікул з 06.04 – 24.04.2020 року (ІІ частина) вчителя біології і природознавства Подгальської Марії Володимирівни
17
|
06.04
|
1.
Корегування календарно-тематичного планування на ІІ семестр.
2.
Виготовлення флеш-карток, опорних таблиць
і схем за темами навчального матеріалу для учнів 5-8-х класів
3.
Розробка та розсилка тижневих завдань
для учнів 5-х класів з природознавства, 6- 8-х класів з біології.
|
8.30-10.00
10.00-11.30
11.30-14.00
|
Робота
в комп’ютері
Робота
в мережі інтернет
5-і класи: опрацювати §38,§39 (автор Ярошенко), виконати урок робочого зошита на ст.65,66,
підготуватися до онлайн тестування.
6-Б клас: опрацювати §42 ( автор Костіков), виконати лабораторне дослідження у робочому зошиті
на ст.78-79, урок №49 робочого зошита та проект на тему «Будова голонасінних»,
підготуватися до онлайн тестування.
7-А клас: опрацювати §40,§41 ( автор Остапченко), виконати лабораторне дослідження у робочому зошиті
на ст.87 та урок №50,51 робочого
зошита, підготуватися до написання онлайн контрольної роботи (повторити
§28-§41).
8-і класи: опрацювати §47(автор Міщук), виконати дослідницький
практикум у робочому зошиті на ст.80
та урок №45,46 робочого зошита ,
підготуватися до онлайн контрольної роботи (повторити
§41-§47).
|
18
|
07.04
|
1. Перегляд
методичної літератури уроків та ознайомлення з новими нормативними
документами.
2.Виготовлення
фото-карток, опорних таблиць і схем за
темами навчального матеріалу для учнів 9-11-х класів.
3.
Розробка та розсилка тижневих завдань для учнів 9-11-х класів з біології.
|
8.30-10.00
10.00-11.30
11.30-14.00
|
Робота
в мережі інтернет
9-і класи: опрацювати
§39,§40 (автор Задорожний), виконати
самостійну роботу в зошиті з фото-карток, підготуватися до онлайн тестування.
10-А клас: опрацювати
§48,§49 ( автор Остапченко
), виконати самостійну роботу в зошиті з фото-карток та
лабораторну роботу №3 «Вивчення будови статевих клітин людини», підготуватися до онлайн тестування.
11-А клас: опрацювати
§49,§50 ( автор Остапченко), виконати самостійну роботу в зошиті з
фото-карток та виконати проект на тему
«Червона книга Житомирщини», підготуватися
до онлайн тестування.
|
19
|
08.04
|
1.
Індивідуальні онлайн консультації в
телефонному режимі для учнів 5-6-х класі, які потребують допомоги під час
навчання в умовах карантину.
2.
Розміщення матеріалів із власного
досвіду роботи на сайті освітнього проекту «На Урок»
3. Онлайн
консультації з учнями 10-11-го класу у
підготовці до ЗНО, тестування на сайті
«НаУрок»
|
8.30-10.00
10.00-11.30
11.30-14.00
|
Телефонна мережа Viber групи 5-6-х класів
|
20
|
09.04
|
1.Перевірка
домашніх робіт здобувачів освіти 5-6-х
класів.
2.Планування
перегляду і пересилки презентацій та відеоуроків.
3.Вебінар
«Неперервна освіта учнів , вихованців у віддаленому режимі(під час
карантинних заходів)»
|
8.30-10.00
10.00-11.30
11.30-14.00
|
|
21
|
10.04
|
1.
Онлайн –тестування здобувачів освіти
5-6-х класів на
сайті «НаУрок».
2. Онлайн
–тестування здобувачів освіти
7-8-х класів на сайті «НаУрок».
3. Онлайн
–тестування здобувачів освіти
9-11-х класів на сайті «НаУрок».
4. Проведення
моніторингу за виконанням учнями
завдань в умовах карантину.
|
8.30-10.00
10.00-11.00
11.00-13.30
13.30-14.30
|
|
22
|
13.04
|
1.
Виготовлення флеш-карток, опорних таблиць
і схем за темами навчального матеріалу для учнів 5-8-х класів
2.Розробка
та розсилка тижневих завдань для учнів
5-х класів з природознавства, 6- 8-х
класів з біології.
3.
Самоосвітня робота в мережі інтернет.
|
8.30-10.00
10.00-11.30
11.30-14.00
|
Робота
в мережі інтернет
5-і класи: опрацювати §40,§41 (автор Ярошенко), виконати урок робочого зошита на ст.68,69, підготуватися до онлайн тестування.
6-Б клас: опрацювати §43 ( автор Костіков), виконати практичну роботу №3 у робочому зошиті на ст.81-82 та урок
№50,51 робочого зошита ,
підготуватися до онлайн тестування.
7-А клас: опрацювати §42 ( автор Остапченко), виконати
лабораторне дослідження у робочому зошиті на ст.89 та урок №52 робочого зошита, підготуватися до написання онлайн тестування.
8-і класи: опрацювати §48-§50 (автор Міщук), виконати лабораторне дослідження у робочому зошиті
на ст.82, та урок №47,48 робочого
зошита , підготуватися до онлайн
тестування.
|
23
|
14.04
|
1.Виготовлення
фото-карток, опорних таблиць і схем за
темами навчального матеріалу для учнів 9-11-х класів.
2. 2.
Розробка та розсилка тижневих завдань для учнів 9-11-х класів з біології.
3.
Розробка тестів з предмету на сайті «НаУрок».
|
8.30-10.00
10.00-11.30
11.30-14.00
|
Робота
в мережі інтернет
9-і класи: опрацювати
§41,§42 (автор Задорожний),
виконати самостійну роботу в зошиті з
фото-карток, підготуватися до онлайн
тестування.
10-А клас: опрацювати
§50,§51 ( автор Остапченко
), виконати самостійну роботу в зошиті з фото-карток та
лабораторну роботу №4 «Вивчення етапів ембріогенезу», підготуватися до онлайн тестування.
11-А клас: опрацювати
§50 ( автор Остапченко), виконати самостійну роботу в зошиті з фото-карток,
підготуватися до онлайн контрольної роботи (повторити
§39-§50).
|
24
|
15.04
|
1.Опрацювання
додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та
наукового рівня з методики викладання біології.
2. Індивідуальні
онлайн консультації в телефонному
режимі для учнів 7-8-х класів, які потребують допомоги під час навчання в
умовах карантину.
3.
Самоосвітня робота в мережі інтернет.
|
8.30-10.00
10.00-13.30
13.30-14.30
|
Телефонна мережа Viber групи 7-8-х класів
|
25
|
16.04
|
1.Перевірка
домашніх робіт здобувачів освіти 7-8-х
класів.
2. Вебінар
«Як організувати дистанційне навчання за допомогою найпростіших онлайн
ресурсів» на сайті «НаУрок»
3.Онлайн
консультації з учнями 10-11-го класу у
підготовці до ЗНО, тестування на сайті «НаУрок»
|
8.30-10.00
10.00-11.30
11.30-14.00
|
Робота
в мережі інтернет
|
26
|
17.04
|
1.
Онлайн –тестування здобувачів освіти
5-6-х класів на сайті «НаУрок».
2.
Онлайн –тестування здобувачів освіти
7-8-х класів на сайті «НаУрок».
3.
Онлайн –тестування здобувачів освіти
9-11-х класів на сайті «НаУрок».
4.
Проведення моніторингу за виконанням
учнями завдань в умовах карантину.
|
8.30-10.00
10.00-11.00
11.00-13.30
13.30-14.30
|
|
27
|
21.04
|
1.Виготовлення
флеш-карток, опорних таблиць і схем за
темами навчального матеріалу для учнів 5-8-х класів
2.Розробка
та розсилка тижневих завдань для учнів
5-х класів з природознавства, 6- 8-х
класів з біології.
3.
Самоосвітня робота в мережі інтернет.
|
8.30-10.00
10.00-13.30
13.30-14.30
|
Робота
в мережі інтернет
5-і класи: опрацювати §42,§43 (автор Ярошенко), виконати урок робочого зошита на ст.70,71 та проект на тему «Вирощування найвищої
бобової рослини», підготуватися до
онлайн тестування.
6-Б клас: опрацювати §45-§46 ( автор Костіков), виконати практичну роботу №4 у робочому зошиті на ст.88 та урок
№53-55 робочого зошита і
підготуватися до онлайн контрольної
роботи (повторити §38-§46).
7-А клас: опрацювати §43,§44
(автор Остапченко), виконати урок №53, 54 робочого зошита,
підготуватися до написання онлайн тестування.
8-і класи: опрацювати §51-§52 (автор Міщук), виконати лабораторне дослідження у робочому зошиті
на ст.87 та урок №49,50 робочого
зошита , підготуватися до онлайн
тестування.
|
28
|
22.04
|
1.
Виготовлення фото-карток, опорних таблиць
і схем за темами навчального матеріалу для учнів 9-11-х класів.
2.
Розробка та розсилка тижневих завдань для учнів 9-11-х класів з біології.
3.Поповнення
інформаційним та навчальним матеріалом
власного блогу вчителя біології Подгальської М.В.
|
8.30-10.00
10.00-13.30
13.30-14.30
|
Робота
в мережі інтернет
9-і класи: опрацювати §43
(автор Задорожний), виконати
самостійну роботу в зошиті з фото-карток, підготуватися до онлайн тематичної контрольної роботи
(повторити §37-§43).
10-А клас: опрацювати
§52,§42 ( автор Остапченко
), виконати самостійну роботу в зошиті з фото-карток,
підготуватися до онлайн тестування.
11-А клас: опрацювати
§51-§53 (автор Остапченко), виконати самостійну роботу в зошиті з фото-карток, ,
підготуватися до онлайн тестування.
|
29
|
23.04
|
1.Перевірка
домашніх робіт здобувачів освіти
9-11-х класів.
2.Індивідуальні
онлайн консультації в телефонному
режимі для учнів 9-11-х класів, які потребують допомоги під час навчання в
умовах карантину.
3.
Онлайн консультації з учнями 10-11-го класу
у підготовці до ЗНО,
тестування на сайті «НаУрок»
|
8.30-10.00
10.00-11.30
11.30-14.00
|
Робота
в мережі інтернет
Телефонна мережа Telegram групи
9-11-х
класів
|
30
|
24.04
|
1.
Перевірка учнівських тестових завдань (5,6 класи).
2. Перевірка
учнівських тестових завдань (7,8 класи).
3. Перевірка
учнівських тестових завдань (9, 10, 11 класи).
4. Проведення
моніторингу за виконанням учнями
завдань в умовах карантину.
|
8.30-10.00
10.00-11.00
11.00-13.30
13.30-14.30
|
|
Індивідуальний план самоосвіти та роботи з
учнями під час карантину та весняних канікул з 13.03 – 03.04.2020 року
(І частина) вчителя біології і природознавства
Подгальської Марії Володимирівни
№
|
Дата
|
Зміст роботи
|
Час роботи
|
Ресурсне забезпечення
|
1
|
13.03
|
1.Опрацювання
методичних рекомендацій щодо організації навчальних занять за допомогою
дистанційних технологій у 5-11класах в ЗЗСО в 2019/2020 навчальному році.
2. Підготовка
до онлайн-консультацій в умовах навчання на дистанційній формі.
3. Розробка індивідуального
плану самоосвіти та роботи з учнями
під час карантину.
4. Співпраця з
батьками учнів з питань організації контролю за виконанням учнями завдань дистанційного навчання в
групах Viber
і Telegram.
|
8.30-10.00
10.00-11.00
11.00-13.30
13.30-14.30
|
Соціальна
мережа Viber і
Telegram
|
2
|
16.03
|
1. Виготовлення
флеш-карток, опорних таблиць і схем за
темами навчального матеріалу для учнів 5-8-х класів
2. Розробка та
розсилка тижневих завдань для учнів 5-х
класів з природознавства, 6- 8-х класів з біології.
3.
Індивідуальні консультації для учнів 5- 8-х
класів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
4. Опрацювання
фахової і методичної літератури
|
8.30-10.00
10.00-11.00
11.00-13.30
13.30-14.30
|
Робота в
комп’ютері
5-і
класи:
опрацювати
§33,§34(автор Ярошенко), виконати у робочому зошиті урок на ст.59-61,
підготуватися до онлайн тестування.
6-Б
клас: опрацювати
§38,§44( автор Костіков), виконати лабораторне дослідження у робочому зошиті на ст.73 та
урок №45,46 робочого
зошита , підготуватися до онлайн
тестування.
7-А
клас: опрацювати
§36,§37( автор Остапченко), виконати
практичну роботу №6 у робочому
зошиті на ст.78-79 та урок №45,46
робочого зошита , підготуватися
до онлайн тестування.
8-і
класи: опрацювати
§42-§44(автор Міщук), виконати лабораторне дослідження у робочому
зошиті на ст.74,75 та урок №42,43, підготуватися до онлайн тестування.
Соціальна
мережа Viber
Viber
(телефонний режим)
Робота в мережі
Інтернет
|
3
|
17.03
|
1. Виготовлення
фото-карток, опорних таблиць і схем за
темами навчального матеріалу для учнів 9-11-х класів
2. Розробка та розсилка
тижневих завдань для учнів 9-11-х класів з біології.
3.
Індивідуальні консультації для учнів 9- 11-х класів, які потребують допомоги
під час навчання в дистанційній формі
4. Онлайн
консультації з учнями 10-11-го класу підготовка до ЗНО (Онлайн-курс
«Автостопом по біології»
|
8.30-10.00
10.00-11.00
11.00-13.30
13.30-14.30
|
Робота в
комп’ютері
9-і
класи: опрацювати
§36(автор Задорожний), виконати самостійну роботу в зошиті з фото-карток, виконати
проект на тему «Складання власного родоводу» . підготуватися до написання онлайн тематичної контрольної роботи
(повторити §28-§36)
10-А
клас: опрацювати
§38,§41( автор Остапченко
), виконати самостійну роботу в зошиті з фото-карток та
виконати проект на тему «Генотерапія та її перспективи», підготуватися до написання онлайн тематичної контрольної роботи
(повторити §27-§41)
11-А
клас: опрацювати
§44,§46 ( автор Остапченко), виконати самостійну роботу в зошиті з фото-карток, ,
підготуватися до онлайн тестування.
Соціальна
мережа Telegram (телефонний режим)
|
4
|
18.03
|
1. Виготовлення
тестових завдань, контрольних і
самостійних робіт за темами календарного планування навчального матеріалу для
учнів 5-8-х класів.
2. Вибіркова
перевірка самостійних робіт в зошитах
з друкованою основою (переслані фото
сторінки зошита у групу Viber) в учнів
5 -8-х класів.
3. Індивідуальні
консультації для учнів 5- 8-х класів,
які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі
4.Вебінар «Як
організувати дистанційне навчання за допомогою найпростіших онлайн ресурсів»
|
8.30-10.00
10.00-11.00
11.00-13.30
13.30-14.30
|
Робота в
комп’ютері
Платформа Classtime (соціальна
мережа Viber )
Соціальна
мережа Viber
Viber
(телефонний режим)
|
5
|
19.03
|
1.
Виготовлення тестових завдань,
контрольних і самостійних робіт за темами календарного планування навчального
матеріалу для учнів 9-11-х класів.
2.
Вибіркова перевірка самостійних робіт в учнів 9 -11-х
класів. (переслані фото виконаних
самостійних робіт в зошиті у групу Telegram)
3.
Індивідуальні консультації для учнів 9- 11-х класів, які потребують допомоги
під час навчання в дистанційній формі
4.
Самоосвітня робота в мережі інтернет.
|
8.30-10.00
10.00-11.00
11.00-13.30
13.30-14.30
|
Робота в
комп’ютері
Соціальна
мережа Telegram
Telegram
(телефонний режим)
Робота в мережі
інтернет
|
6
|
20.03
|
1. Проведення
онлайн- тестування з учнями 5-6-х
класів
2. Проведення онлайн-
тестування з учнями 7-8-х класів
3. Проведення
онлайн- тестування з учнями 9-11-х
класів
4. Перевірка
учнівських тестових завдань (5-11класи)
|
8.30-10.00
10.00-11.00
11.00-13.30
13.30-14.30
|
Соціальна
мережа Viber
Соціальна
мережа Viber
Соціальна
мережа Telegram
Робота в
комп’ютері
|
7
|
23.03
|
1.
Робота з документацією, корекція календарно- тематичного планування
2.
Виготовлення опорних таблиць і схем за темами навчального матеріалу для
учнів 5-8-х класів
3.
Розробка та розсилка тижневих завдань
для учнів 5-х класів з природознавства, 6- 8-х класів з біології.
4.
Онлайн консультації з учнями 10-11-го класу підготовка до ЗНО (Онлайн-курс
«Автостопом по біології»
|
8.30-10.00
10.00-11.00
11.00-13.30
13.30-14.30
|
Робота в комп’ютері
5-і класи: опрацювати §35-§37(автор Ярошенко), виконати практичну заняття у робочому зошиті на ст.64 та урок робочого
зошита на ст.63, підготуватися до
онлайн тестування.
6-Б клас: опрацювати §39-§41( автор Костіков), виконати лабораторне дослідження у робочому зошиті
на ст.75, ст.77 та урок №47,48
робочого зошита , підготуватися
до онлайн тестування.
7-А клас: опрацювати §38,§39( автор Остапченко), виконати урок
№48,49 робочого зошита та виконати проект на тему «Турбота про
потомство», підготуватися до написання онлайн тестування.
8-і класи: опрацювати §45-§46(автор Міщук), виконати лабораторне дослідження у робочому зошиті
на ст.77 та урок №44,45 робочого
зошита , підготуватися до онлайн
тестування.
|
8.
|
24.03
|
1.
Виготовлення фото-карток, опорних таблиць
і схем за темами навчального матеріалу для учнів 9-11-х класів
2.
Розробка та розсилка тижневих завдань для учнів 9-11-х класів з біології.
3.
Вебінар «Викладання біології в умовах дистанційного навчання».
4.
Індивідуальні консультації з учнями 5-- 8-х класів по підготовці та виконанню
домашніх завдань.
|
8.30-10.00
10.00-11.00
11.00-13.30
13.30-14.30
|
Робота в комп’ютері
9-і класи: опрацювати §37, §38(автор Задорожний), виконати самостійну роботу в зошиті з фото-карток, підготуватися до онлайн тестування.
10-А клас:
опрацювати §46,§47 (автор Остапченко
), виконати самостійну роботу в зошиті з фото-карток, підготуватися до до онлайн тестування.
11-А клас: опрацювати §47,§48 ( автор Остапченко), виконати
практичну роботу «Оцінка екологічного стану свого регіону», виконати самостійну роботу в зошиті з фото-карток, підготуватися до онлайн тестування.
Соціальна мережа Viber
Viber (телефонний режим)
|
9
|
25.03
|
1.
Виготовлення тестових завдань,
контрольних і самостійних робіт за темами календарного планування
навчального матеріалу для учнів 5-8-х класів.
2.
Вибіркова перевірка самостійних робіт
в зошитах з друкованою основою (переслані
фото сторінки зошита у групу Viber) в учнів 5 -8-х класів.
3.
Онлайн консультації з учнями 9- 11- х
класів по підготовці та
виконанню домашніх завдань.
4.
Самоосвіта. Перегляд блогів вчителів біології
|
8.30-10.00
10.00-11.00
11.00-13.30
13.30-14.30
|
Робота
в комп’ютері
Соціальна
мережа Viber
Соціальна
мережа Telegram
Telegram
(телефонний режим)
Робота
в мережі інтернет
|
10
|
26.03
|
1.
Ознайомлення з новими інтерактивними вправами «Цікав наука»
2. Виготовлення тест- карток і контрольних робіт за темами календарного планування навчального
матеріалу для учнів 5-11-х класів.
3.
Проведення моніторингу за виконанням
учнями завдань дистанційного навчання.
4.Вебінар
«Використання сервісу Zoom для
проведення дистанційного навчання»
|
8.30-10.00
10.00-11.00
11.00-13.30
13.30-14.30
|
Робота
в комп’ютері
|
11
|
27.03
|
1.
Виконання самостійної роботи з тест-картками в онлайн-режимі учнями 5-6-их класів.
2.
Виконання самостійної роботи з тест-картками в онлайн-режимі учнями 7-8-их класів.
3.
Виконання контрольної роботи в
онлайн-режимі учнями 9-11-их класів.
4. Перевірка учнівських самостійних і
контрольних робіт (5-11класи)
|
8.30-10.00
10.00-11.00
11.00-13.30
13.30-14.30
|
Соціальна
мережа Viber
Соціальна
мережа Viber
Соціальна
мережа Telegram
Робота
в комп’ютері
|
12
|
30.03
|
1.
Робота з документацією, корекція календарно- тематичного планування.
2.
Робота з функцією платформи Classroom.
3.Реєстрація
та розподіл учнів по класах на
платформі Classroom.
|
8.30-10.00
10.00-12.00
12.00-14.30
|
Робота
в комп’ютері
|
13
|
31.03
|
1.
Робота з функцією онлайн –тести на
сайті «На Урок»
2. Реєстрація та розподіл учнів по класах на сайті «На Урок»
|
8.30-11.30
11.30-14.00
|
|
14
|
1.04
|
1. Розроблення і пошук матеріалів та відео уроків для
дистанційної роботи
2.
Створення на власному каналі ютуб
бібліотеки научних фільмів.
|
8.30-11.30
11.30-14.00
|
Робота
в мережі Інтернет
|
15
|
2.04
|
1.Самоосвітня
робота в мережі інтернет.
2.Поповнення
інформаційним та навчальним матеріалом
власного блогу вчителя біології Подгальської М.В.
|
8.30-11.30
11.30-14.00
|
Робота
в мережі інтернет
|
16
|
3.04
|
1. Розміщення матеріалів на дистанційній
платформі Classroom
2.
Вебінар «Використання онлайн-тестів у роботі з батьками»
|
8.30-11.30
11.30-14.00
|
|
Інтелектуальна гра «Що? Де? Коли?»
24 лютого 2017 року старшокласники НВК, ЗОШ №2, 3, 6, 7, 9, 10, СШ №4, студенти Новоград-Волинського промислово-економічного технікуму та медичного коледжу взяли участь у інтелектуальній грі «Що? Де? Коли?» за творчістю Лесі Українки.
Гра проводиться у нашому місті понад 10 років, проте інтерес молоді та вчителів до неї не згасає.
Цьогорічну перемогу у грі виборола команда старшокласників ЗОШ №3,
ІІ місце здобули учні ЗОШ №10, ІІІ – студенти медичного коледжу!
Учасники гри та їх наставники отримали Подяки управління освіти і науки, а переможці – Дипломи І, ІІ, ІІІ ступеня та солодкі подарунки. Команда, я
ка вибрала завдання №13, теж отримала сюрприз.
Немає коментарів:
Дописати коментар